
Ми постійно оточені величезною кількістю різноманітної інформації, але сам спосіб взаємодії з нею – змінився. Причина дуже проста: поява і розвиток соціальних медіа. Соціальні медіа – це відсутність просторових обмежень, доступність та можливість швидко реагувати на інформацію. А головне – можливість миттєвої комунікації практично з будь-ким та з будь-якою метою.
Соціальні медіа для ГО. В некомерційному секторі зв’язки та відносини завжди були одним з найважливіших ресурсів. Неурядові організації (НУО) залежать від зв’язків із суспільством, владою, донорами, потенційно зацікавленими сторонами, активістами, бізнесом на всіх рівнях. І саме соціальні медіа дають можливість побудувати та розвинути ці зв’язки. Адже вони створюють потенціал та можливість для постійного обміну інформацією.
Цільові аудиторії. Говорити про якісну комунікацію можна лише тоді, коли інформація доходить до адресата. Звичайно, важко не піддатися спокусі звертатися одразу до всіх. Але тоді наші повідомлення про все, скрізь і до всіх перетворяться на «білий шум» і не досягнуть своє цілі. Важливо чітко окреслити цільову аудиторію, що дозволить визначитися з каналом комунікації. Розуміння і знання аудиторії дає можливість звертатися саме до тих людей, які впливають на сферу вашої діяльності та звертатися тією мовою, яку вони почують.
Ключові повідомлення. Для успішної комунікації неурядовим організаціям важлива не тільки постійна інформаційна присутність у соціальних медіа, але й її характер. Організація має виробити «свій» голос, свою тональність та адаптувати це під обраний канал комунікації. Варто пам’ятати, що «близькість» до будь-кого, яку дарують соціальні медіа, вимагає також від повідомлень легкості у сприйнятті, а від самої організації – швидкої реакції на запити.
Будьте зрозумілими! Потрібно завжди бути готовим до того, що люди довкола вас можуть не розуміти суть проблеми, над вирішенням якої ви працюєте. Тому спробуйте розповідати не тільки про свої пропозиції розв’язання проблеми, але й пояснюйте людям, чому саме ця проблема потребує вирішення, розкажіть про різні аспекти майбутніх змін, наводьте приклади з життя реальних людей. Шукайте точки зору й аргументи, які будуть важливими для вашої цільової аудиторії, адже соціальні медіа – це унікальний шанс бути почутими!